fredag 15 april 2011

Såå söt och duktig!

Måste bara skriva och berätta detta innan vi ska iväg och leka och fika.

Vi satt nyss och åt frukost (iaf barnen)
Så tänkte jag att försöka få i Benjamin frukost för en gång skull.
Hällde upp yoghurt till pojkarna, och det är nu något händer som inte hänt på läääänge.
Jag fick mata honom och lite själv fick han äta.
Det blev lite yoghurt här och där när han åt,
så jag torkade bort det när det kom på kläderna exempelvis.
När han nästan hade ätit klart så hade han spillt på ett ställe.
Han gör så att han får min uppmärksamhet och pekar där det var yoghurt,
och så pekade han på pappret. =)
Sen var det ett par skedar in i munnen igen (från mig).
Sen kommer händerna på bordet och så säger han tack för maten.
Då var man mätt =D

Han är såååå jäkla söt och duktig mammas lillkille <3

Inga kommentarer: